Focussen op waar je naartoe wilt. Een abstract idee concreet maken. Een solide basis. Een strategie helpt je richting te bepalen. Het voorkomt dat je met een product eindigt die zijn doel voorbij schiet. Samen met jou kijk ik naar welke route het beste past bij de organisatie. En bij de eindgebruiker.
Strategie
Allereerst samen het probleem helder krijgen. Vervolgens denk ik kritisch met je mee over het vraagstuk van jouw organisatie. Waar gelooft jouw organisatie in? Welke kanalen gebruiken jullie? Wat doen jullie? Welke doelgroep bedienen jullie?
Jouw kennis van de markt en doelgroep komt samen met mijn kennis over online positionering. Samen naar een sterke strategie.
Crossmedia design
De strategie is helder, tijd voor de uitstraling. Gebaseerd op de klantreis (ook wel customer journey genoemd) en kennis van de eindgebruiker volgt een uniek design. Een design dat aansluit bij de algehele branding van jouw organisatie. En impact maakt. Een eerste indruk maak je maar één keer.
Vanuit een creatief concept, met een moodboard en brand guide, volgt wireframing. Een design moet er namelijk niet alleen aantrekkelijk uitzien, maar in geval van een website ook gebruiksvriendelijk zijn. Daarom geef ik advies over structuur, content, indeling en interactie van je website. Altijd responsive, ‘pixel perfect’ en mobile first.
Development
Nadat het design uitgedacht is, begint implementatie. Kwaliteit, snelheid en stabiliteit staat daarin voorop. Ik kan een uniek design vertalen naar een snelle website binnen Wordpress. Ik werk vanuit een test-, acceptatie en productieomgeving. Dat zorgt voor een optimale samenwerking en uitgebreide testmogelijkheden.
Ik kan ook samenwerken met developers en mijn design omzetten naar HTML templates.